Converse in my heart!
2010-02-17 / 21:28:32 / Allmänt

Godkväll alla underbara!

Sitter här helt mätt efter en stor och god semla, blev tyvärr ingen igår när det skulle vara så det fick helt enkelt bli idag istället!
Gott var det iallfall.

Lite senare idag så var jag inne och kikade på Converse hemsida, jag älskar ju Converse skor så ja.
Satt och tittade på olika modeller och mönster ett bra tag och hittade en hel del snygga som jag absolut skulle vilja ha!

Men hittade också så att man kunde designa sina egna!
Så satt och desginade ett x-antal par förut som jag tänkte att jag skulle visa er nu!






Där har ni dom jag satt och desginade själv förut.
Allt ni ser har jag valt helt på egen hand.

Vilket par tyckte ni var snyggast?

Själv gillar jag det första paret mest, skulle vilja beställa dom!
Ska nog sätta mig och designa lite fler nu ;)

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: