7 Februari 2010
2010-02-07 / 11:19:57 / Allmänt

Hejsan svejsan!


Vaknade ganska tidigt idag faktiskt, har suttit och spelat lite spel på datorn och så nu på morgonen.
Haha, jag har blivit en riktig spelnörd!
Inte alls, haha bara spelar när jag har tråkigt och inte har annat att göra.

Idag är det söndag, & det innebär att jag ska åka tillbaka till Göteborg.
Har ju varit hemma i Åmål nu en hel vecka.. pga att jag varit sjuk.
Har verkligen inte mått bra asså.. fyfasen.. är fortfarande krasslig och får mina hostattacker men men!
Imorgon blir det iallafall skola och det gillar vi!
Så blir att åka tåg i 2 timmar, inte lika kul kanske men.

Kom även på förut att jag har glömt att lägga in Dagens Låt dom senaste dagarna.
Inte bra av mig.. men ska försöka komma på några bra låtar som jag lägger in på bloggen ikväll!
Vad sägs om det?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: