20 Februari 2010
2010-02-20 / 13:33:53 / Allmänt

Godmorgon, eller godeftermiddag kanske man ska säga?

Haha, jaja.
Jag sitter här som vanligt och lyssnar på våra låtar inför konserten på tisdag.
Inte alls långt kvar nuju, och jag LÄNGTAR!
Ska bli så jädra kul, älskar känslan efter man gått av scenen och känner att det gick skitbra & framförallt att man hade roligt.
Åååh, vill stå där NUUUU!

Vi ska ju även bli stylade av stylisterna, jag kommer se skitcool ut!
Lite Cyndi Lauper aktidigt.



Hade ju frågestund i bloggen i förrgår eller vad det var, var dock inte så många som hade något att fråga.
Så tänkte jag svarar på en fråga.
Frågan var vilken blogg jag tyckte var bäst, Kenzas eller Kissies?

Självklart så gillar jag Kenzas blogg mer, absolut!
Inget snack om saken.
Men Kissies blogg kan vara rolig och läsa den också pågrund av att den kan vara en anning konstig och så ibland.
Ni förstår vad jag snackar om?


Men Kenzas är bäst!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: