17 Februari 2010
2010-02-17 / 14:40:38 / Allmänt

Hejsan svejsan!

Dålig uppdatering från mig det senaste faktiskt, men jag försöker hålla de på topp så gott jag kan!
Hoppas ni inte blir allt för uttråkade och längtar allt för mycket till nästa inlägg varje gång? ;)
Haha!

Har ju sportlov denna veckan, vi göteborgare ligger alltid ett steg före er andra.
Eller är det några fler som har sportlov nu?
Så har varit hemma i Åmål & varit med en kompis till hennes gymnasie, dom flesta av mina vänner går där så har passat på.
Men idag tog jag en vilodag, men imorgon blir det nog att hänga med igen tror jag.
Saknar alla sjukt mycket verkligen.. men ja.

Idag är det iallafall onsdag. (lill-lördag!)
Har inte gjort så mycket mer än att sova & ätit, haha!
Pappa gjorde sina goda pannkakor till middag idag, supergott!
Så nu sitter jag här i sängen och försöker smälta maten så gott det går.

Vad ska ni hitta på idag?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: