11 Februari 2010
2010-02-11 / 06:45:57 / Allmänt

Godmorgon allihop!


Sitter nu här i sängen med lite yogurt brevid mig, gottgottgott!
Har precis varit inne i badrummet och rengjort ansiktet och så, så när ansiktscremen har torkat in i huden så ska jag in igen och sminka mig!
Rutineeeer kallas det, haha.

Men sitter som sagt iallafall här nu och bara kikar runt.
Har egentligen inte tid med det tror jag men, jaja.

Idag är det torsdag, händer väl inte så jättemycket i skolan.
Vanlig dag typ, näst sista repet innan konserten efter lovet.
Det känns bra tror jag, vi är så duktiga så det kommer inte att vara några problem alls.
23:e februari smäller det!

Ikväll är det 2:orna som ska ha konsert, grunge!
Får se hur det går för dom.

Nu ska jag sätta lite fart här.
Hörs senare.
Puss&Kram! /E

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: