1 Februari 2010
2010-02-01 / 12:44:00 / Allmänt

Hejsan svejsan alla läsare!


Sitter just nu i min säng och bara slöar.. mår inte alls bra, vaknade innan halv 5 imorse och hade världens panik.
Sprang runt i hela huset och letade efter Otrivin (nässpray) men självklart så hade vi ingen hemma.
Så jag gick och la mig på soffan och spelade spel på mobilen för att försöka lugna ner mig lite, tillslut så somnade jag..
Mamma kom upp vid 6-tiden & då vaknade jag.. hon hade hittat en liten skvätt nässpray i en gammal flaska som jag tog direkt för att kanske få sova en liten stund.

Det är såhär att jag inte har använt nässpray på ett tag nu.. har verkligen försökt sluta eftersom jag har ett beroende som inte alls är bra.
Men ja.. det gick bra nu fram tills jag blev sjuk, det är inte första gången jag har försökt sluta.
Jag har hållt på med detta i flera år.
Men har bestämt nu att när jag blivit frisk igen så ska jag sluta med den, blir ju att börja om på ruta 1 igen men men.. orkar verkligen inte tänka på de nu när jag mår såhär..

Nog om det..
Vad har ni för er?
Någon mer där ute i bloggvärlden som är sjuk kanske?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: