Trött som en get..
2010-04-23 / 07:09:21 / Allmänt

Godmorgon allihop!

Sitter här i min säng nu, är sjuuuukt trött ska ni veta..
Kom hem ganska så sent igår efter att ha suttit i 8 timmar i en sudio, kul men ah man blir ju ganska så trött.
Men så kommer det ju vara lite då & då om jag nu skulle lyckas bli någonting.

Men jag har iallafall en klar låt nu så jag är glad att dom där 8 timmarna + alla timmar innan har fått något med sig på vägen.
Alltså låten.

Idag är det iallafall fredag och hjag börjar halv 10.
Lite sovmorgon är ju alltid gött, dock bara 1 timme men men.
Har iallafall matte, engelska & skapande verksamhet idag.

Efter skolan åker jag hem till familjen.
Hoppas alla får en jättebra dag så ska jag försöka komma ihåg att blogga senare!

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: