Ny dag, nya möjligheter.
2010-04-20 / 17:27:50 / Allmänt

Hejsan hoppsan allihop!

Sitter nu här vid köksbordet och har precis fått i mig lite att äta.
Det är nog det godaste efter en lång dag i skolan, att få komma hem, sätta sig i lugn och ro och äta!
Eller är jag helt ute och cyklar?

Skoldagen har varit bra men känts väääääldigt lång.. usch + huvudvärk på det.. inte så kul men vad ska man göra?
Stå ut helt enkelt, haha!

Fick också reda på en rolig sak idag, hihi.
Min kära klasskompis Simon berättade för mig att hans mamma läser min blogg, jättekul tycker jag!
Iallafall någon som läser min blogg, hihi!

Hej Simons mamma!
Hoppas att du ser detta & har det jättebra :)


Nu ska jag nog lägga mig i ett varmt bad och sedan greja lite med min låt.
Är så sjukt trött så hoppas att jag orkar lite iallafall.
Kanske bloggar senare igen..

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: