28 April 2010
2010-04-28 / 06:15:29 / Allmänt

Godmorgon godmorgon!

Ligger här i min säng nu och vaknade precis, inte så trött som jag trodde att jag skulle vara men jag är ändå trött..
Vi brukar ju få sovmorgon efter vi haft konsert, men inte idag!
Har nationella prov i engelska (tror det var det ämnet iallafall?) sååå tråååkigt..
Jaja..

Konsert igår..!
Vet inte vart jag ska börja.. shit asså..
Ehm..

Vi riggade scenen hela dagen, sen började konserten lite efter 7-tiden på kvällen.
DANSBANDS-TEMA hade vi igår, när vi fick reda på att vi skulle ha dansband så blev inte många sådär jätteglada..
Men igår.. jädrar asså!
Tror aldrig att vi har dansat såååå mycket.

Iallafall, innan jag gick upp på scenen så sa jag till mig själv "Nu ska jag gå upp och ha kul!"
& jag har ALDRIG, ALDRIG haft så kul på scenen som jag hade igår!
Den känslan jag hade i mig när jag stog på scen igår har jag aldrig upplevt förut.
Jag fick den där extra kicken som alla musiker vill känna, och nu har jag äntligen fått känna hur den känslan känns.
Det är UNDERBART!
Jättesvårt att beskriva, man måste uppleva den själv för att förstå tror jag.

Så mina minuter i rampljuset igår kunde inte bli bättre än dom blev.
Jag älskar det jag gör.

Nu ska jag börja göra mig iordning för skola!
Nationella prov som sagt, usch jaja!
Hörs senare!

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: