Vilken underbar dag!
2009-09-29 / 23:35:39 / Allmänt

Tjena tjena kära läsare!


Har så himla mycket känslor och allt som bara vill ur mig nu! Men orkar inte skriva ner allting idag. Men som ni vet så hade vi ju våran premiär konsert idag! Går inte att beskriva känslan, heeeelt sjuuuukt!

Det kändes på riktigt! Vi var sååå sjukt bra allihop! Åååh va glad jag är just nu, vet inte vart jag ska börja eller vad jag ska säga! Jag får helt enkelt berätta mer detaljerat när jag känner att jag klarar det, fyfan! & det kommer bli fler underbara konserter med denna goa klassen!

Publiken hoppade, klappade händer och skrek när vi sjöng! Det är såååå det ska vara! Det är på scenen jag trivs som bäst, det har jag insett! ♥

Till något annat nu, fick mina mega hörlurar idag! Såå sjukt bra är dom. Dyra men sjukt bra som sagt. Sitter och lyssnar på våra låtar vi spelade idag, minnen säger jag bara, dom minnena kommer finnas kvar lääääänge!

Nu ska jag fortsätta att lyssna, får se om det blir något mer bloggande för mig idag. Annars så hörs vi såklart imorgon igen!

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: