Vad kan det vara?
2009-09-30 / 18:07:23 / Allmänt

Tjena tjena allihop!


Sitter nu här hemma & har precis kommit in genom dörren. Vi slutade vid typ halv 3 idag men har suttit kvar i skolan lite med några kompisar & spelat gitarr och så. Myyyysigt!

Dagen har varit bra. Började kl.12 så hade bara Historia & sånglektion typ. Vi fick även reda på det nya temat vi ska köra nu i ungefär 4 veckor framöver! Igår hade vi ju våran konsert där vi körde Pop/Rock verkligen min stil på låtar om man säger så! Men denna gången blir det.... hmm...!? Ni får helt enkelt gissa så berättar jag senare ikväll!

Ska bara läsa lite bloggar och så, sen ska jag ta mig en dusch och sedan kika på Idol. Vet inte hur mycket det är kvar av kvalet. Men Erika gick iallafall vidare igår & det är henne jag hejar på av tjejerna!

Men nu ska jag läsa bloggar, bloggar senare!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: