Snart slut på lill-lördag
2009-09-23 / 23:15:27 / Allmänt

Godkväll alla underbara läsare!


Ligger nu här i sängen och smånynnar på Helo - Beyonce! Fick den på hjärnan idag när en klasskompis började spela på den på gitarr och vi sjöng, den är sjukt bra ändå! Tröttnade på den ett tag men.. ah, gammalt kommer tillbaka! Haha, gammalt och gammalt vet jag inte om man kan kalla det men, haha.

Imorgon är det torsdag och det innebär en del lektioner på schemat. Tror vi har engelska, svenska & rep.. sen har vi något mer som jag inte kommer ihåg just nu, men men. Bara vi har musik så är jag glad! Haha.

Men nu ska jag tvätta bort sminket & borsta tänderna. Sen blir det nog att lägga sig i sängen och vänta på att somna, äte inte sådär jättetrött men man somnar nog ganska lätt när man väl har lagt sig.

Hoppas ni har haft en bra onsdag & får en bra start på torsdagen så hörs vi imorgon igen.

Godnatt!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: