Ny skolvecka börjar imorgon!
2009-09-20 / 22:56:50 / Allmänt

Godkväll allihop!


Just nu sitter jag i sängen och chattar lite och så. Är helt proppmätt efter alla bullar jag har tryckt i mig, haha! Men goa var dom ska ni veta!

Imorgon börjar en helt ny skolvecka & även sista rep-veckan! För den 29:e (tror jag?) så har vi våran första konsert. Ska bli huuuur kul som helst! Har verkligen längtat efter detta nu, får verkligen göra det jag tycker mest om. & det är att få hålla på med musik i alla olika varianter. Studio, låtskrivande osv osv! Så detta kommer bli 3 jättebra år.

Men nu ska jag gå och borsta tänderna och sedan lägga mig så att jag orkar upp imorgon, haha.

Hoppas ni har haft en bra helg & att ni får en bra start på nya veckan.

Godnatt!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: