Nu är jag trött..
2009-09-08 / 23:03:42 / Allmänt

Godkväll!


Har blivit en hel del inlägg från mig idag, men det är inte så konstigt när man legat hemma hela dagen ensam utan att ha haft det minsta lilla att göra. Men jag hoppas ni har tyckt om det!

Nu ligger jag iallafall här och nästan halvsover så trött jag är. Hoppas att jag känner mig bättre när jag vaknar imorgon så att jag kan gå till skolan. Vi börjar morgonen med 2,5 timmars Ensambel, sen har jag också individuell sånglektion som jag inte vill missa.. fast mår man dåligt så är det väl inte så kul att stå där och sjunga iallafall.. hoppas verkligen det känns bättre imorgon när jag vaknar..

Jaja, ska ta och borsta tänderna nu och sedan krypa ner under varmt täcke. Ååh va gott! Men jag hoppas att ni har haft en bra tisdag så bloggar jag såklart imorgon!

Godnatt.


0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: