Hemma!
2009-09-28 / 18:51:28 / Allmänt

Tjenixen kära läsare!


Kom precis in genom dörren, vi slutade vid 16-tiden idag men satt kvar med några och sjöng och så. Vi har ju konsert imorgon... baaaaaah!? Har inte blivit nervös än men jag lovar.. det kommer imorgon.

Skoldagen har varit bra, sista repet i 2,5 timma på morgonen som gick bra. Repade med helt kolsvart i rummet vilket är jättenyttigt! Man ska kunna spela utan att se vad man gör helt enkelt, läskigt va?

Kom som sagt just in genom dörren och tänkte att jag skulle hoppa in i duschen snart, imorgon väntar en lååååång dag. Åker hemifrån vid halv 8 & kommrt säkert inte hem förrän vid kanske.. nu gissar jag.. 10-11 på kvällen någon gång?

Jaja, nu ska jag läsa lite andra bloggar innan jag hoppas in i duschen!

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: