Hem till familjen imorgon
2009-09-24 / 23:09:56 / Allmänt

Godkväll alla underbara läsare!


Nu är det ungefär 1 timme kvar av denna torsdagen, & sen är det fredag och helg. Ska bli ganska skönt med lite helg faktiskt. Fast jag måste säga att jag tycker mer om vardagarna än helgerna. Älskar skolan nu för tiden, men det är väl just därför att man får hålla på med saker man tycker är kul. Det är så det ska vara!

Imorgon börjar vi vid 10-tiden. Börjar med matte & sen efter det en ganska lång lunch. Så då ska jag ut på stan och luncha med Kajsa & Caroline, ska bli jätteroligt! Sen har vi ljudteknik & skapande verksamhet kvar. Bara roooliga lektioner som avslutning på veckan.

Sen går tåget mot Åmål vid 5-tiden. Ska åka hem till min familj denna helgen. Har inte träffat dom på 2 veckor nu så det ska bli kul.

Vad ska ni hitta på i helgen?

Bloggar nog på tåget imorgon, om jag inte hinner blogga under dagen i skolan eller på morgonen imorgon. Det vet man ju aldrig, haha!

Godnatt på er!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: