Blås & regn!
2009-09-04 / 18:19:33 / Allmänt

Hejsan på er i höstvädret!


Sitter nu här i sängen och kikar runt lite i olika bloggar, samtidigt som jag hör vinden & regnet utanför fönstret. Tycker verkligen inte om höstvädret, usch!

Idag har det varit en mycket bra skoldag. Dagen började kl.10 med matte som höll på till 11.30. Ni kanske tycker att det verkar som en väldigt lång lektion men den gick jättefort, vi har för kul! Sen var det lunch & kl.13.20 var det dags för ljudteknik. Vi anteknade lite om Hertz & såndär. Sen fick vi repa i replokalerna. Megakul måste jag säga, det är nog bäst av allt att få stå i en replokal med elgitarrer, trummor, syntar, bas & mickar! Där trivs jag som bäst!

Men nu är jag iallafall hemma och gör inte mycket alls. Känner mig lite småtrött men har varit vaken i 12 timmar nu så det är inte så jättekonstigt.

Tänkte att jag skulle sitta och klura lite på en bloggdesign kanske?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: