1 vecka kvar!
2009-09-22 / 18:07:47 / Allmänt

Goddagens allihop!


När jag bloggade sist så satt jag i centrum men nu är jag hemma! Eller ja.. kom hem typ vid.. kvart över 5 någon gång. Så har varit hemma ett tag ändå.

Om exakt 1 vecka idag så har vi våran första konsert! Ser verkligen fram emot det, detta jag verkligen vill göra. & det ska bli kul att få utvecklas med scenspråk och nervositet och allt annat som denna branshen handlar om!

Sitter nu här och käkar godis, kanske borde äta mat istället! Haha, men men. Ska snart finslipa min låttext analys och sedan skicka iväg den till läraren, hoppas den är bra iallafall.

Sen ska jag ta mig en dusch & sen kika på Idol kl.20.00.

Någon mer än jag som ska kolla på Idol?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: