090930
2009-09-30 / 07:28:04 / Allmänt

Gooooodmorgon allihop!


Ligger här i sängen med datorn framför mig. Vet faktiskt inte varför jag är uppe såhär tidigt? Jag börjar lixom kl.12 idag. Men men, kroppen har väl ställt in sig på att gå upp tidigt och det har jag verkligen ingenting emot. Bara bra att komma upp i tid tycker jag.

När går ni upp på morgonen?

Som sagt så var det en helt fantastisk dag & kväll igår! Såååå sjuuukt bra var vi verkligen, våran första konsert lixom. Vi hejade på varandra, vi är bra! Längtar redan till nästa konsert, det gör vi allihop! Direkt efteråt så sa vi "Vi vill göra det igen!" Haha!

Idag börjar vi som sagt sent & har inte mycket alls på schemat. Vi har historia först tror jag, sen har vi kf-tid (Typ något slags klassråd) & sen studiestuga men det är bara om man har något att ta igen. Så slutar ganska tidigt idag. Fast jag har sånglektion också!

Nu ska jag nog läsa lite andra bloggar, men hinner nog slänga in ett inlägg till innan jag packar ner denna burken här, haha!

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: