090928
2009-09-28 / 06:03:54 / Allmänt

Gooodmorgon allihop!


Här är man uppe med tuppen ser ni! Hahahahaha, blev chokad själv av att jag vaknade såhär tidigt, min mobilklocka visade exakt 05.35 när jag tittade på den! Jaja, jag tycker bara det är bra att vakna tidigt så att man slipper stressa sig igenom morgonen. För det är inte bra!

Har redan hunnit stryka på ett till lager nagellack nu såhär på morgonen. Blev som sagt svart denna gången, va jättelängesen jag hade svarta naglar så det var på tiden nu, haha.

Jag ska snart bädda sängen, rengöra ansiktet, äta frukost, ta fram kläder, sminka mig, borsta täderna & fixa håret! Så ser mina dagliga "göra-lista" ut på morgonen.

Hur ser eran "göra-lista" ut på morgonen?

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: