090927
2009-09-27 / 10:52:16 / Allmänt

Goodmorning everyone!


Haha, lite engelska såhär i första inlägget. Inte dåligt va? Haha. Idag är det söndag & det betyder att jag idag ska åka tillbaka till Göteborg. Tycker det är såååå segt att åka tåg.. men men, det är sånt man får bita ihop för. Åker från Åmål vid 5-tiden iallafall, så är framme ikväll någon gång.

Så idag händer det nog inte så jättemycket här. Ska nog bara vara hemma och slappa, det är ju därför jag åker hem hit för att ta det lungt och vila upp mig för en ny och spännande skolvecka!

Konsert på tisdag & det ska bli jätteroligt, det är lixom våran första konsert! Visst vi kommer vara ganska så nersvösa men det är bra bra erfarenhet inför dom andra kommande konserterna.

Men nu ska jag nog ta mig lite frukost och läsa andra bloggar,
Hörs senare!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: