090925
2009-09-25 / 07:03:42 / Allmänt

Godmorgon godmorgon!


Sitter just nu upp i sängen med datorn framför mig, är lite småtrött men det funkar. Klockan började att ringa vid 6-tiden. Så den har ringt lite då & då sen dess. Idag börjar jag som sagt kl.10, och då kanske ni undrar varför jag går upp så "tidigt". Jo, det är så att jag vill inte behöva stressa på morgonen när jag ska göra mig iordning osv, så jag går hellre upp tidigt då.

Klockan är nu 7 & jag ska snart gå in och rengöra mitt ansikte med lite rengörings produkter. Efter det ska jag göra mig lite frukost & kolla på Vakna med The Voice,

Någon mer som kollar på det på morgonen?

Sen ska jag gå in och sminka mig, sen klä på mig & till sist fixa till håret. Så ser min morgon ut i stort sett varje dag. Bra att ha en rutin på det så man vet vad man ska göra när man går upp. Kläder väljer jag redan kvällen innan för att slippa den där jobbiga ångesten vad man ska ha på sig på morgonen.

Någon mer än jag som kan få sån "kläd-ångest" ibland?

Men nu ska jag sätta lite fart! Hörs senare under dagen, vet inte riktigt när fdet blir, hoppas ni får en jättebra fredag sålänge.

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: