090910
2009-09-11 / 06:38:20 / Allmänt

Godmorgon alla morgonpigga!


Sitter nu här i sängen fortfarande, har inte riktigt vaknat än. Jodå, det har jag väl men har bara inte orkat börja göra mig iordning än. Börjar ju som sagt kl.10 idag så har ju lite mer tid på mig än vanligt.

Idag är det fredag och det betyder ju skola som vanligt. Vet inte riktigt när jag slutar idag men det är väl kanske runt 3-tiden någon gång eftersom vi inte ska ha någon Skapande Verksamhet utan bara Ljudteknik om jag inte har fel.

Ska även åka hem till lilla Åmål idag. Ska bara vara där över helgen så jag åker tillbaka till Göteborg på söndag eftermiddag igen såklart. Blir mycket åkande nu för tiden iallafall, inte det roligaste att sitta på ett tåg i typ 2,5 timme men men.

Nu ska jag nog ta och börja göra mig iordning lite smått tror jag, ska även försöka få med mig 3 datorer till skolan.. hur det nu ska gå till? Har ju som sagt fått min Apple MacBook nu så då ska mamma få låna min HP Laptop sålänge så ska dra med den hem till henne idag. Men det går nog bra hoppas jag.

Ne nu måste det hända något! Hörs senare under dagen!

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: