Trött som bara den!
2009-10-23 / 19:18:55 / Allmänt

Hejsan svejsan alla underbara bloggläsare!

Sitter nu här och sjunger för fullt! Har även hunnit spela lite elgitarr, tycker det blir roligare för varje gång. Har ju inte spelat gitarr så tidigare men det är jättelätt när man väl kommer in i hur det funkar.
Det är också kul att kunna kompa sig själv på gitarr.

Idag var jag som sagt inne i Åmål & hälsade på mina kära vänner. Har verkligen saknat dom så det var jättekul att få träffa dom igen! ♥
Sen hann jag mig även bort till Kristineberg där min syster går & hälsade på. Träffade Elin där också, vi tog sällskap ner till stan & det var underbart kul att få träffa henne igen!
Har verkligen saknat henne.

Ikväll ska jag iallafall till Ida & kolla på Idol och kika i hennes skolkatalog som hon tydligen fått hem idag.
Jag älskar att kolla i skolkataloger! Längtar tills vi ska ta kort faktiskt, den 2 november.

Jaja, men nu ska jag fortsätta sjunga lite och sen kanske äta något.
Bloggar när jag kommer hem igen.

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: