Mysig frukost!
2009-10-03 / 11:16:41 / Allmänt

Nu har jag precis ätit en jättemysig frukost. Gick upp ur sängen och ute i vardagsrummet sitter Lisbeth och hennes kompis med levande ljus & en stor tallrik med smörgåsar. Så satte mig där med dom och åt frukost. Både GOTT & MYSIGT!

Nu sitter jag här igen och slänger in ett inlägg. Tänkte att jag skulle ta ett bad eller kanske bara en dusch, ska åka till Kajsa vid 4-tiden ungefär så ska vi äta något och sen dra oss in mot stan.

Blir nog lite fler inlägg senare & sen när jag kommer hem från spelningen. Hoppas på att jag ska kunna få lite bilder på dom så jag kan lägga in på bloggen sen.

Men nu ska jag bädda & allt annat jag har att göra innan jag sticker iväg. Blir nog fler inlägg innan jag åker!

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: