Sitter på tåget nu
2009-10-22 / 18:06:38 / Allmänt

Hejsan svejsan allihop!


Sitter just nu på tåget till Åmål, och just nu står vi stilla i Öxnered. Har slocknat några gånger så tiden har gått ganska fort ändå, är jättetrött så det ska bli skönt med lov nu så man får vila upp sig lite så man är redo för alla nya utmaningar och konserter efter det.
Ska bli jätteroligt! Våran nästa konsert är den 10:e november.

Skoldagen har varit bra, hade matteprov sista lektionen och jag trodde verkligen det skulle gå skit eftersom jag satt med remixen hela kvällen igår, blev klar vid 12-1 tiden någon gång. Så hann inte riktigt med matten, men jag skrev faktiskt på typ allt!
Så jag håller tummarna för mig själv nu att jag klarar det.

När jag kommer hem vet jag inte riktigt vad jag ska göra, inget speciellt tror jag. Ska upp tidigt imorgon också för att åka med in till stan och hälsa på mina kompisar i skolan & senare gå även till min gammla skola där nu min syster går. Tänkte att jag skulle vara med henne på hennes musiklektion, kan vara roligt!

Jaja, nu ska jag nog kika in på några andra bloggar,
Hörs senare!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: