091024
2009-10-24 / 18:26:40 / Allmänt

Tjena tjena!

Mycket dålig update från min sida idag, men har haft en hel del att göra så ja.
Gick upp vid 7-tiden imorse för att åka till stallet, dom hade lite tävlingar och sånt idag så var med där ute med b.la kära Malin som jag inte hade träffat på ett tag!
Vi är ju så långt ifrån varandra nu, så man ses inte lika ofta som man velat.. tyvärr.. men vi vet att vi har varandra ♥

Så har jag inte gjort så mycket mer sen jag kom hem.
Har sovit lite, sjukt trött var jag när jag kom hem iallafall! Hur kallt som helst var det också, jag blir ganska trött av det faktiskt.
Men nu är jag pigg igen.. haha typ.

Ska snart dra mig ner och duscha & basta, ska bli skönt.
Sen blir det god mat & körslaget!

Hörs senare!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: