091022
2009-10-22 / 06:01:21 / Allmänt

Godmorgon alla morgontrötta!

Sitter nu här på golvet med datorn framför mig, har precis varit inne och rengjort ansiktet som jag alltid gör först av allt på morgonen.
Det har varit en vana lääänge! Vill lixom att ansiktet ska vara helt rent innan man slänger på smink som ska vara på flera timmar under dagen.

Håller även på och dubbelkollar så jag har packat allt jag behöver, ska vara i Åmål hela lovet så jag får ta med mig en del härifrån eftersom jag inte har något kvar i garderoben där.
Så idag kommer jag komma med min snygga rosa resväska, haha!
Den är coool!

Annars idag är det torsdag & jag vet inte riktigt vad som står på schemat faktiskt?
Om jag får gissa så är det Engelska, Svenska, Musik & Matte. Har matteprov idag som jag hoppas kommer gå bra, men vi har ju räknat det i flera veckor nu så jaa.. håll tummarna för mig!

Men nu ska jag fortsätta här,
Bloggar nog på tåget mot Åmål om jag inte hinner blogga något från skolan.

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: