091005
2009-10-05 / 06:06:26 / Allmänt

Gooooooodmoooorning!

Sittet nu här på golvet med datorn och plattången brevid mig. Jag känner mig verkligen som en zombie idag.. vet inte riktigt vadför.. är bara trött! Men det brukar vara lite segare på måndags mornarna faktiskt, men det är väl inte så konstigt?

Ska platta håret lite nu först tänkte jag, sen ska jag göra allt annat. Har gympa idag så jag får inte glömma att packa den heller.. usch gillar inte gympa längre. Tyckte det var kul i grundskolan men sen vet jag inte vad som hände?

Idag ska vi börja med våra nya låtar! Ska bli både roligt och inte, det kommer bli en väldigt stor utmaning för oss men vi är där för att utvecklas & vi kommer klara det!

Men nu får jag sätta lite fart, hoppas att ni får en jättebra måndag!

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: