091001
2009-10-01 / 06:05:21 / Allmänt

Goooooodmorgon allihop!


Har legat och snooze-at ett tag nu, men det är gött! Var inte riktigt trött igår kväll så hade lite svårt att somna, men det gick bra. Är bara lite trött nu men blir nog piggare sen hoppas jag!

Idag är det torsdag, underbart! Ser fram emot en rolig dag, men konsert senare på kvällen som sagt. Det temat som dom kommer ha ikväll är Progg! Ska bli skitroligt & dom är jätteduktiga.

Får se hur mycket bloggning det blir från mig idag då. Kommer inte att åka hem emellan skolan och konserten så ja, men kan försöka slänga in ett inlägg där emellan kanske, om jag har tid & lust!

Men nu ska jag börja göra mig iordning lite smått, hoppas att ni får en jättebra dag!

Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: