Snart i Åmål!
2009-11-13 / 20:41:27 / Allmänt

Sitter nu här och lyssnar på Paramore i mina megalurar!
Dom är sjuuuukt bra!
Helt klart värda det dom kostade, ingen skit inte!

Snart framme i Åmål iallafall, har precis rullat från Mellerud så nu är det inte så långt kvar.
Känns som denna resan har varit en evighet.. om jag räknar ut så.. har denna resan tagit totalt 4 timmar denna gången.
Låter inte det kul?
Inte det minsta..

När jag kommer hem ska jag kolla på Idol om jag hinner se lite av det.. annars händer det inte ett skit.
Hela kvällen är förstörd på grund av jädra SJ.. just nu är dom inte ens värda vatten i mina ögon..

Jaja, nu ska jag lyssna några låtar till och sedan börja packa ner min dator i väskan och vänta på att få gå av tåget.
Pappa väntar på mig på stationen när jag kommer fram.
Hörs senare!


Jag börjar komma ikapp dig nu Mikaela!
Hoppas du har en bra kväll ♥

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: