Snart dags för lunch
2009-11-05 / 13:16:26 / Allmänt

Ligger fortfarande kvar i sängen och börjar känna mig trött nu, skulle inte sitta fel med en tupplur.
Men jag ska försöka att hålla mig vaken!

Har legat och läst mina favoritbloggar.
B.la Foki & Kenza.



Tycker det är kul att läsa om Kenzas äventyr u Berlin inför EMA 2009 som hålls ikväll.
MISSA INTE DET!

Snart är det dags för lunch.
Pappa står nere i köket och steker hamburgare just nu, ska bli gott med mat.
Har inte orkat äta så mycket dom senaste dagarna eftersom jag inte mått sådär jättebra, men nuså!

Ska även försöka göra en ny header till bloggen sen tänkte jag, har ju tagit lite nya bilder efter att jag var hos frisören och gjorde en förändring.
Så tycker det är roligare och ha dom nyaste bilderna istället för 1 år gammla bilder, eller?

Jaja, nu ropar nog pappa på mig snart.
Hörs senare! ♥

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: