Ersättnings buss..
2009-11-13 / 17:34:18 / Allmänt

Jahaap.. då sittter man här på en buss.. finns det något tråkigare än att åka buss!?
Var ju meningen att jag skulle åka tåg men det var något fel så det fick bli buss, vet inte riktigt om vi ska gå av och byta till tåg i Trollhättan..
Men det lär väl märkas hoppas jag, sova kan jag ju inte göra iallafall.

Jaja, dagen förövrigt har varit bra!
Började kl.10 med matte, inte så jättekul kanske men bättre än vanligt.
Jag och en klasskompis gjorde nämlige en undersökning.. Vart äter du helst: Burger King, McDonalds eller Max?
Tyvärr säger jag.. så vann Burger King.. usch!

Var tvungen att köpa en hamburgare på Burger King nu innan jag skulle åka för att jag inte hann bort till McDonalds.. usch den var äcklig så slängde typ halva.. bläääh!!

Nu ska jag läsa lite bloggar & roa mig själv.
Puss&Kram!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: