Chokladberoende!
2009-11-17 / 18:02:15 / Allmänt

Sitter nu här i sängen och försöker plugga in metoder till matteprovet imorgon.
Det går väl ganska bra ändå, jag kan det med när jag väl sitter där så tänker jag något helt annat!
Så smart är jag, alltså inte smart alls.

Skoldagen var bra idag.
Började som jag sa imorse med Gehörs & Musiklära, ganska segt men det är verkligen något jag VILL lära mig så jag kämpar på!
Sen hade jag håltimme, lunch, datakunskap & till sist svenska.

Fick låna Twilight boken av kära Mikaela!
På baksidan av boken står det "Varning: Vansinningt beroendeframkallande!"
Hann läsa ungefär 20 sidor på lektionen, och jag tycker faktiskt den verkar vara bra.
Vem vet, jag kanske blir en sån läsnörd så jag helt stänger ute omvärlden!
Vad skulle ni tycka om det?
Mooahaha!!!

Va nyss till Netto och köpte mig choklad också, jag är totalt beroende..
Precis som rökare är beroende av sina cigg.. men men inget jag kan göra åt!

Nu ska jag plugga lite, försöka iallafall!
Sen ska jag äta!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: