Blääh för tåg + bussresor!
2009-11-15 / 20:34:27 / Allmänt

Nu är jag äntligen framme!
Det är mitt nya hat, haha tåg + bussresor.. inget för mig det där.. uschnej!

Först fick jag åka tåg från Åmål till Trollhättan i typ.. 1 timme, & sen från Trollhättan till Göteborg fick jag åka buss i.. 1 timme & 20 minuter.
Jaja, man ska väl inte klaga.. men bussresan blev inte direkt bättre av att det var ett barn precis bakom mig som skrek & grät i 1/3 av resan!
Jag vill verkligen inte ha några barn när jag blir stor!!
VERKLIGEN INTE!

Nu är jag typ.. lite halvtrött.
Sitter i sängen med datorn i knät och gör absolut ingenting.

Jo frästen!
Sprang in på Pressbyrån på Centralen förut och köpte ett Comviq Startpaket!
Kan dock inte börja använda det idag.. väntar på pengar som ska sättas in på mitt konto, hoppas dom kommer in imorgon så jag kan börja använda mitt Comviq kort!
Eller vad säger du Mikaela? :D

Nu ska jag läsa lite andra bloggar och lyssna på musik.
Bloggar senare!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: