091123
2009-11-23 / 17:39:59 / Allmänt

Tjollahopp tjollahej!

Sitter nu här i min säng helt slut.. är skittrött verkligen!
Ändå gick jag och la mig tidigt igår, men det verkar inte spela någon roll för mig om jag lägger mig tidigt eller sent.
Jaja, nog om det nu!

Skoldagen har varit bra, det tråkiga vädret bidrar ju dock till att man blir slö och trött.
Kanske där felet är, vem vet?
Hade ensemble första lektionen (2,5 timma), sen lunch, idrott, engelska & till sist historia.
Kunde skippat dom två sista lektionerna men äsch, som jag har sagt förut så måste man ha tråkigt ibland annars märker man inte när man har roligt, haha!

Efter att vi hade slutat drog jag mig ner till våran kära estet-källare & lyssnade på när lilla Mikaela spelade bas.
Hon är sååå duktig såå!
Jag hade aldrig klarat det iallafall, det kan jag då lova.
Så nu vet jag vem som ska få lära mig att spela bas, tror du känner dig träffad va? Haha.
Sen så gick vi mot centralen, & sen åkte jag hem.

Här sitter jag nu, trött som sagt och vet inte riktigt vad jag ska hitta på.
Ingenting antar jag.. sitter här och äter en massa onyttigt..
Ska ta mig något att äta snart tror jag, muuuums!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: