091121
2009-11-21 / 10:43:13 / Allmänt

Godmorgon allihop!

Vet att min uppdatering var kass igår, men jag mådde verkligen inte bra..
Tog ju som sagt vaccinet mot svininfluensan och den har ju sina bieffekter..
Frös, svettades & sjuukt ont i armen.
Har fortfarande ont men inte lika mycket som igår då jag inte ens kunde tvätta av mig sminket, grina mig till sömns nästan.. men men.

Vad har ni fått för bieffekter av vaccinet?

Idag är det iallafall lördag och jag ska in till stan med b.la Mikaela och några andra.
Ska bli jättekul att få umgås med dom lite mer än när man ses i skolan tycker jag.
Blir bowling på schemat, vet dock inte hur jag ska göra med min arm.. men ah..

Nu ska jag äta lite och få i mig en smärtstillande tablett och se om det blir bättre av det.
Sen ska jag göra mig iordning och försöka sminka mig, det lär ta sin tid, haha!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: