091113
2009-11-13 / 06:56:25 / Allmänt

Gooodmorgon alla underbara läsare!

Nu har jag äntligen tagit mig upp ur sängen!
Trodde verkligen inte jag skulle göra det eftersom jag somnade så tidigt igår, jag var jättepigg!
Men men, jag kom iallafall upp och det är huvudsaken.

Idag är det fredag & det älskar jag!
Eller, asså.. jag gillar skolan också för så får jag göra det jag älskar att göra, men helg kan vara skönt ibland.
Speciellt efter denna veckan..konsert osv osv.

Ska iallafall sitta på ett tåg sen i ungefär 2 timmar, not so fun.
Men men, hoppas jag får en sittplats så jag kan sova bort tiden.

Nu ska jag packa ner lite grejer och så, så jag inte glömmer någonting sen.
Men kanske bloggar ett inlägg till innan jag sticker iväg till bussen,
Kraaaam!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: