091111
2009-11-11 / 08:36:41 / Allmänt

Godmorgon godmorgon!

Som ni märkte så orkade jag inte blogga någonting alls igår, hade fullt upp hela dagen och när jag kom hem så hade jag ingen tanke alls på att blogga heller.
Men nu är jag tillbaka här igen, haha efter en dags semester.

Igår var det som sagt dags för konsert.
Var hur nervös som helst hela dagen eftersom det inte kändes riktigt bra.
Förkylning kvar, dåligt repat osv osv..

Men vi kom igenom det iallafall, dock inte så bra men men..
Även musiker har sina upp & nedgångar, man kan ju inte vara på topp jämt.
Då märker man ju inte när man är bra? Haha!

Jaja, sitter iallafall här nu och har precis varit inne och rengjort och smörjt in ansiktet.
Börjar kl.12 idag så har inte sådär jättebråttom, men då slipper jag iallafall att stressa.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: