Näst sista dagen på 2009!
2009-12-30 / 14:44:33 / Allmänt

Hejsan svejsan!

Sitter här och gör klart det sista på mina snygga naglar inför imorgon!
LV märkena är på & nu är det bara topplacket kvar sen är jag ready to party!!*
Haha.

Idag är det näst sista dagen på 2009.. lite sorgligt ändå tycker jag.
Det har hänt mig så mycket detta året.. nog det året i mitt liv det har hänt som mest hitills.
Flyttat hemifrån, kommit in på en skola jag velat, nya underbara vänner.. mm.
Minnesvärt år!



Vet inte riktigt vad som händer idag.
Ska iallafall baka två tårtor som vi ska ha med oss till grannarna imorgon, får se hur mycket tid jag spenderar där.. inte så jättekul med massa småbarn (i min systers ålder alltså 12 år) & vuxna.. njae.. får se.

Nu ska jag göra lite annat.
Pusspuss.

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: