Mysig kväll igår.
2009-12-12 / 19:08:45 / Allmänt

Hejsan hoppsan alla underbara!

Ligger nu här i min säng heeeelt slut, skulle seriöst kunna gå och lägga mig och sova nu i några timmar.
Tror dock inte att det är någon bra idè, men men.. får försöka hålla mig vaken.

Igår spenderade jag min fredag hemma hos min kära vän Mikaela.
Vi kollade på Idol med några & hade det jättemysigt.
Efter att dom hade gått så spelade jag och Mikaela x-box och sen helt plötsligt blev vi väääääldigt chokaldsugna, vad vi gjorde åt de tänker jag dock inte säga, hahahhaa!
Hemlis, haha.
Sen spelade vi musik & sjöng och sånt, brafredag igår!

Sen idag åkte jag hem ganska tidigt eftersom hon skulle jobba.
Så va hemma efter 12-tiden någon gång tror jag, satte mig direkt för att jobba på min låt och det gjorde jag i några timmar.
Börjar faktiskt att rulla på bra nu, haha.

Sen har jag inte gjort så mycket mer idag..

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: