Logic, logic & logic!
2009-12-27 / 20:26:01 / Allmänt

Hej allihop!

Har nu precis kommit upp ur duschen, lika skönt varje gång!
Så nu sitter jag här i sängen igen med datorn framför mig.

Idag är det söndag och har inte gjort mycket alls.
Gick upp efter 12 någon gång.. man blir trött efter julhelgen, blääh.
Åkte till stallet med mamma & syster för att ta in lite hästar och så, mysigt i snöyran!

Sen när vi kom hem åt vi, kyckling & pommes såååå gott!
Kyckling är något av det godaste som finns tror jag.. joo, det är det!
Sen har jag mest suttit med Logic, tiden flyger iväg när man sitter med det, kul är det iallafall!
När man ser & märker resultat såklart.

Sitter också och pratar med Mikaela.
Saknar henne..

Men nu ska jag äta glass & lyssna på musik!
Pusspuss!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: