Juldagen.
2009-12-25 / 12:05:50 / Allmänt

Hejsan svejsan alla läsare!

Sitter nu här i min säng och bara slöar.. är sjukt trött efter gårdagen.
Ändå var jag bara hemma, men det är något med julen som gör att man blir trött.. vet dock inte vad?
All mat kanske, haha usch.. efter juldagarna vill man aldrig mer äta köttbullar, prinskorv osv..

Det var iallafall en mysig julafton, med massa paket!
Fick b.la en rosa ghd plattång som jag har velat ha lääääänge.
Den är nämligen den bästa plattången som finns, hårstylister och frisörer använder just den.
Så nu har jag en kanon plattång som är ROSA!


Snygg va?

Nu ska jag nog ta och läsa lite andra bloggar och sen gå ner och se vad resten av familjen gör.
Bloggar nog senare!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: