Har ni saknat mig?
2009-12-01 / 15:53:08 / Allmänt

Hejsan alla underbara!

Nu är jag tillbaka här igen efter min semester från bloggen.
Har vart skönt om jag ska vara riktigt ärlig, vill inte att bloggen ska ta upp hela mitt liv så nu har jag fått vila lite.
Sköönt & behövande!

Har egentligen en massa att ta igen dessa dagarna jag inte har bloggat, men orkar inte det så nu börjas det på nytt igen!

Idag är det tisdag och skoldagen har varit Gehörs & Musiklära, Datakunskap (Jobbade med min låt i Logic) & till sist en slapp Svenska lektion.
Men nu är jag iallafall hemma igen, & har ätit lite Daim och gottat mig.
Har inte mått så bra dom senaste dagarna så har inte orkat göra något alls.. men men..

Nu tror jag att jag ska ut i köket och göra mig smörgås & Oboy!!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: