Dan före dopparedan!
2009-12-23 / 18:38:37 / Allmänt

Tjenixen alla underbara!

Ännu ett tag sen jag bloggade, men tänker inte dokumentera det varje gång jag bloggar igen.
Ni får helt enkelt kika in här varje dag och vänta med spänning på nya inlägg!

Fick iallafall min nya mobil igår, snygging är den!
Är nöjd med den, bättre än den gamla.. eller kanske ska säga DOM gamla, haha!

Dan före dopparedan är det var det är idag!
Inte gjort sådär jättemycket, bakat lite men inte klara än.. knäck & kola kvar!
Sen är det ju uppesittarkväll med Bingolotto också, det kan man ju bara inte missa!
Det har blivit som en tradition för mig, som Kalle Anka på julafton lixom.

Ne, nu ska jag sätta fart och städa lite i mitt rum!
Mormor kommer imorgon och hon ska sova i mitt rum så, ja dammsuga och bädda som gäller för mig nu!

Puss!

0 Kommentarer



« NAMN Kom ihåg mig?

« E-POST

« URL

Kommentera inlägget här: